• Magyar
  • English

A biofodrászat gondolata elsőre talán különösen hangzik, de valójában a fogyasztói igények elvárásai teremtették meg Magyarország első olyan fodrászatát, ahol természetes és vegyszermentes hajápolást kaphatunk. Hozzánk bárki, bármikor betérhet – BEJELENTKEZÉS NÉLKÜL!

BEMUTATKOZÁS

A BioHair egy dinamikusan fejlődő, folyamatosan megújuló fodrász franchise hálózat, mely jelenleg 40 szalonnal van jelen Budapesten, valamint több vidéki nagyvárosban. A 2010-es induláskor az alappillért elsősorban a fodrászat jelentette, azonban a vendégek igényeit figyelembe véve később kozmetikával és manikűrrel bővítettük szolgáltatásaink körét. A BioHair a természetességre, a környezetvédelemre, a gyors és minőségi szolgáltatásra, valamint a megfelelő ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt.

ALAPÍTÓK

A hálózat alapítói Perger Gabriella (közgazdász) és Binder Géza (mesterfodrász) első vállalkozásukat, egy presztízs szépségszalont, 2000-ben indították el BinderArt Szépségszalon néven.

Az első BioHair szalon 2010 februárjában nyitott meg a Szent István körúton, mely a franchise hálózat felépítésének kezdetét jelentette.

Franchise rendszerünkről itt írunk bővebben.

FILOZÓFIÁNK

Az, hogy hozzánk bejelentkezés nélkül bárki, bármikor betérhet, gyors és kényelmes megoldást nyújt azon vendégeink számára, akik elérhető árakon és professzionális környezetben szeretnének megszépülni.

Számunkra fontos a magas szolgáltatási színvonal, melyet a jó szakember gárda kiválasztásával, valamint folyamatos szakmai képzésekkel tudunk biztosítani, melyeket személyesen Binder Géza mesterfodrász vezet és felügyel.

Minden évben elkészítjük a legfrissebb frizurakollekciónkat, mellyel az a célunk, hogy bemutassuk az aktuális trendeket, amelyek egytől-egyig fodrászaink keze munkáját dicsérik.

ELISMERÉSEINK, DÍJAINK

BioHair Franchise Hálózat munkáját a Magyar Franchise Szövetség eddig több díjjal is elismerte, melyekre igazán büszkék vagyunk:

2011: „Az év legdinamikusabban fejlődő franchise hálózata” díj

2012: „Marketing” díj

2015: „Marketing” díj

2018: “A év innovatív franchise hálózata” díj

FOLYAMATOS INNOVÁCIÓK

Mivel szalonjainkban folyamatosan növekszik a vendégeink száma, azonban előzetes bejelentkezésre nincs lehetőség, így a várakozási idő az utóbbi időszakban egyre hosszadalmasabbá vált.
Ennek kiküszöbölésére kellett találnunk egy olyan megoldást, ahol a bejelentkezés nélküli üzleti koncepciónk sérülése nélkül vendégeink elégedettségét továbbra is fenn tudjuk tartani, hiszen mindenkinek az ideje a legdrágább. Ezért 2018-ban elindítottuk a Magyarországon egyedülálló mobilos sorbanállás lehetőségét, melynek lényege, hogy a mobilunk áll sorban helyettünk, így a várakozási időt hasznosan tölthetik vendégeink. A távolról való sorbanállásról itt írunk bővebben.

Legújabb reklámfilmünk is ezt hivatott bemutatni, amelyre nagyon büszkék vagyunk. Ezen kívül számos cikk és televízióműsor is bemutatja ezen nagyszerű innovációnak a fontosságát rohanó világunkban:

BIOHAIR A MÉDIÁBAN

A BioHair története: 2010 februárjában almajelmezes hoszteszek lepték el a Szent István körút környékét…
Válságban fogant vállalkozás: A legjobb ötletek sokszor éppen a bajban születnek…
Sikeres vállalkozások: BioHair  Valami mást, valami eredetit akart Perger Gabriella…
Fodrászfranchise: Az idén megerősítjük Budapestet, újabb szalonok nyílnak vidéki…
Magyar ötlet a bio hajvágószalon: A stagnáló hazai fodrászati piacot rázta fel…
Fodrászatok a felhőben: Mi kell egy fodrászüzletbe? Olló, fésű, hajszárító, és az átfogó digitalizáció

Perger Gabriella a Biohair történetéről:

A vezető szívből irányítson, de hideg fejjel reagáljon a külső impulzusokra…

Válságkezelés a BioHair Hálózatnál: Hogyan érintette a hálózatot a  koronavírus járvány következtében kialakult válság?
Nem a növekedés, a fejlődés a lényeg: Interjú az elmúlt évtized egyik legsikeresebb magyar hálózatának, a BioHair ügyvezető tulajdonosával Perger Gabriellával.
Új szolgáltatások és megújuló szalon arculat A legnagyobb magyar fodrászhálózat 40 szalont üzemeltet, és már 12 éve sikeresen működik, mert a piaci változásokat figyelve, folyamatos fejlesztéseivel mindig meg tud újulni.